Sixx: AM- new love

Proč se musím zamilovávat tím extrémním způsobem,

do kapel s zhruba podobným věkem jako mají mí rodiče či snad dokonce prarodiče? Nejdřív to byly Guns N' roses pak k nim přibyly i Aerosmith a nyní oni. na scéně budou 10 let, ale zakladatelem je Nikki Sixx z Mötley Crüe. . Přišla jsem na ne lehounce komplikovaně. Nejdřív jsem na googlu lustrovala obrázky talentovaných lidí související s Guns N' Roses, tam byl i Dj Ashba, po několikáté fotce mi to nedalo a projela jsem jej googlem, tam mi do očí udeřila zmínka o téhle skupině a láska byla na světě. Spolu s touhle bomba bandou mi do uší přišly i Mötley Crüe a do seznamu oblíbených knih baly zapsány Heroinové deníky díky kterým skupina vlastně vznikla! Až ji dočtu jistě jí zrecenzuji.

The Heroin Diaries Soundtrack

Oblíbené písně z toho to alba jseu:
Life is beautiful. Ano největší hit této skupiny je i jedním z mých nejoblíbenějších songů, Hned za November Rain, Dream on, Peace of my heart a Strairway to heaven. 


Další je Van nuys. Písničky z tohohle alba podporují knihu kterou čtu a pro ty kdo ji nečetly, Nikki v Van nuys žil a bylo to jeho drogové doupě

This is gona hurts

Tohle album, minimálně jménem, podporuje Nikkiho druhou knihu. 
Skin, láska na první poslech.


This is gona hurts je možná i trochu o mě.

Modern vintage

Stars!

Prayers fot the damned vol.1

Z novinkového alba je to Rise a titulní pecka! Jsou božíí


Mohly by se taky někdy zastavit v Česku, že? Znaly jste je nebo vám tenhle článek rozšířil obzory? Dejte vědět!










Komentáře

Oblíbené příspěvky