Ze života umělce#2 aneb nová inspirace

Pokud na mém blogu nejste poprvé asi víte, že miluji Nikkiho Sixxe v celé jeho kráse. Je mi velkou inspirací a mou řekněme můžou. Jestli Teda chlap může múzou být. Ovlivnil mé texty, mé vnímání světa, můj pohled na sebe samu a to co vytvářím jako "umělkyně".  
Nevím zda to na tomto obrázku jde vidět, jednak to není zrovna dvakrát kvalitní foto, ale je večer a ať jsem se snažila jak jsem se snažila líp to prostě  nešlo a pak taky je to trochu  podle sebe. Pokud jste toto žvatlání nic neříká, a vůbec bych se vám nedivila, je to obrázek pojmenovaný Ďábel Nikkiho Sixxe. Pro nechápavé vysvětlím: Zatím si jen ze hřbetu ruky šňupe koks, ale mám v plánu nakreslit ještě jak si při tom šlehá  heroin a přidám tam ještě pár dalších věcí. 

Další co bych k tématu Nová inspirace řekla je focení. Myslím tím , že chci začít fotografovat. Pořídila jsem si konečně nový a kvalitní mobil Sony Xperia Z1 compact. Jo není to žádný světoborný foťák, ale zase takový propadák to taky není. Jsem ráda za získaný impuls protože jsem se k tomu už dlouho dokopávala, ale vždycky se našla nějaká výmluva. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky