Zakomplexovaná mrcha píše blog v rockovém stylu

Když jsem se hádala na instagramu s pipinkami milující Týnuš Třešničkovou, viz poslední článek, dohadovala nejdřív o tom jejím outfitu a pak už jsem se hájila sama sebe a hlavně se dozvěděla, že jsem zakomplexovaná piča od krav a jiné kraviny. Já mám sice hodně komplexů se kterými bojuji, ale rozhodně si je neléčím si je komentováním, podle některých souděním a "hejtováním" podle vzhledu a oblečení, jisté špatně působící holky! To by totiž znamenalo, že nejsem spokojená se svým vzhledem a oblékání což je mimochodem jedna z velmi mála věcí co na sobě fakt miluji! Takže podle definice zakomplexovaného člověka v tomhle můj problém není! Ha, než se příště do někoho pustíte, že je zakomplexovaný zjistěte si co to je, nepoužívejte to na ostatní jako argumet! Né každý kdo řekne svůj kritický názor je zakomplexovaný člověk, ale prostě jen někdo kdo má názor! Mít názor není trestné! Je to právo každého člověka, ale najdou se bohužel i tací co toto spochybnují! Na základě s největší pravděpodobností svých vlastních komplexů ohledně vyjádření svého skutečného názoru, takoví to lidé se vědšinou nazívají jednoduše ovce, a brání ve vyjádření jíným. Pro takové to lidi je vybočení z proudu neslýchané zlo, okamžitá urážka a známka zakomplexovaného člověka. Někdy jim vadí i když se nějak tomu jejich urážení snažíte bránit, otravují vám den a když se ozvete protože si nehodláte nechat srát na hlavu dostanete sprda- Že vás to ještě baví- hold šikana mě něčemu naučila!
Zajímají vás moje komplexy? Doufám, že na tohle ty pipky narazí!
Nikdo mě nemá rád! Tímhle možná ty holčiny získají dojem, že měli pravdu a tohle je důvod proč je mou jedinou zábavou kritizovat slavné a milované lidi. Tenhle komplex už mám z velké části vyvrácený díky několika lidem se kterými si píši a kteří to doufám ví a moc jim tady za to děkuji!!! Za tento komplex můžou mí rodiče a šikana. Má matka přede mnou pěstuje u bratra Oidipovský komplex a u mě ženskou reinkarnaci Oidypuse toužícího zabít rodiče stejného pohlaví! Ne fakt to s tou vraždou nemyslím doopravdy jen o tom píši písničky a až opustím tenhle stát a budu na ni moct zapomenout a ona na mě. Na obou frontách klid.  Mámin věčný nezájem o mě se zaryl hluboko do mě. Šikana ve mě vyvolala nejen pocit, že mě další lidi zcela nenávidí, ale i naprostý strach a zoufalost ohledně svěřování se své rodině. Několikrát jsem se chtěla pro to i zabít. Pak mi došlo, že někde na zemi je někdo kdo mě má rád. Kontakt s někým takovým byl vždy povznášející a znamenal pro mě hodně. 
Nedostatek talentu a pro mě jako studentku umělecké školy není dobré. Zase to souvisí s nezájmem mé matky. Zase je tu dost lidí co mi s tím pomáhá a zase jim hrozně moc  děkuji,protože to pro mě znamená hrozně moc! Chvíli jsem ovšem měla pocit že aspoň nějaký talent mám a pak rána související s prvním bodem. Dostala jsem za čtyři z výtvarné výchovy a asi hlavně protože mě učitelé nemají rádi! Zkrachovala jsem u klauzurní, závěrečné pro neumělce, práce protože mě učitelé nemají rádi a jsou falešní. Měla jsem na moment dojem, že to nepřežiji. 
Taky mám dojem, že místo zpěvu provozuji krákání. Ono to prý není tak hrozný, ale za tenhle komplex může vyjímečně můj otec. V první třídě mě táta nahrál jak zpívám pustil mi tu hrůzu a zakázal mi chodit do sboru protože neumím zpívat. Každý komu jsem to řekla se tomu divil, protože se tak zpívání naučí.  Mám dojem,  že i kdybych nějakým zázrakem začala zpívat jako Janis Joplin budu stále tvrdit, že krákám a ne zpívám. 
Nedostatek sebevědomí ohledně mluvení s cizími lidmi! Jo to mi bude dělat velký problém. Pokud se mám na něco zeptat často se stane, že se bojím. Hlavně pokud jde o mě. Poslední dobou je však více světlých chvilek kdy s tím nemám problém.
Strach z odmítnutí a ten koření opět z incidentu se sborem. Bylo to něco co jsem moc chtěla a bylo mi to razantně zatrhnuto. Od té doby se bojím kohokoliv o něco poprosit nebo se na něco zeptat, nejvíc svých rodičů.
Tak co říkáte na mou tak trochu otevřenou zpověď  

Komentáře

  1. Blackjack Archives - Jeopardy, Scratch Cards, Video Poker
    The 하남 출장마사지 Blackjack 목포 출장안마 variant 사천 출장안마 is usually played with a fixed-to-none strategy. The standard strategy is to make a hand of 5 in 세종특별자치 출장마사지 a row, or 시흥 출장샵

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky