Polemika o tetování

Je mi 15 (v dubnu 16) a chci tetování.  Rodiče mi ho nedovolí ani kdybych se p*****a. Tak by mě zajímalo proč mám čekat do plnoletosti!  Chvíli to vypadalo nadějně, přečetla jsem si článek o změně zákona ohledně věku na tetování na Aha! to mi pak, ale vyvrátila fóra, prý si to nějak překroutily či co. 
Když jsem u těch fór rozebereme si tu argumenty diskutujících proč bych tetování mít ještě neměla.
1. Nemám rozum. Tak to je dobrý,  jsem skoro plně zodpovědná za své nezákonné činy a mohu dostat poloviční trest, ale nemám rozum. To si trochu protiřečí! Za činy trestní zodpovědná jsem, ale za činy na svém vlastním soukromém těle ne? To vám přijde logické? Jasně, můžu si chtít vytetovat třeba Bíbra, ale i tak za blbost a nevkus se trestá. No u toho Bíbra bych to pochopila, ale kterej tatér udělá někomu něco takového,  vždyť to nemusí dělat a může dotyčné ono pubertální tetování rozmluvit! Myslím, že jsou i rozumní mladí lidé a mají za tohle "trpět"? Já si chci nad prdel vytetovat nápis Appetite For Destruction ovšem bez kříže s lebkami Gánů, ty tam mohou přijít kdykoliv potom. Má to být narážka na mou velkou prdel, a chuť zničit si štíhlou linii, kterou nemám a asi ani mít nebudu. Souvisí to i s mojí láskou k Guns N roses samozřejmě, ale ta může kdykoliv zmizet tak proto jen ten nápis. Navíc ono tetování ve stáří zakryjí plavky...
2. Časem to může zezelenat. No odborník nejsem, ale není to třeba nekvalitní starou barvou? Teď se určitě dělají kvalitnější barvy. No a kdyby náhodou nemůže se to pak stát i když se potetujeme ve třiceti a dožijeme se vysokého věku? Takže to je taky pěkná blbost.
3. Ve stáří to nebude vypadat dobře! Těch pár let na tom nic nezmění sakra!
4. Nebude se ti to pak třeba líbit. No když si budu od 15 do 18 přát nějaké tetování kdo mi zaručí, že nevýjde z módy nebo se mi ve 30 bude líbit?  Na tom těch pár let nic nezmění! Je jedno kolik mi je vždy to bude risk!
5. Neseženeš práci. Dám si tetování na záda, pod psa, na hruď či na břicho!  Nikdo neříká, že to musí být rukáv! Jsou místa kde se to schová a nijak to nepřekáží. Není jsou navíc i makeupy na tělo a tetování tak pokud nejste modelka v bazénu... No i tam se dá použít retuš, tak zase nic. Když to někdo řekne mi odpovím mu: chci být umělkyně a rocková hudebnice tam se to i očekává! A navíc do hrobu nemáme chodit jak ze škatulky!

Dále chci rozebrat ještě tu kravinku s módními trendy ohledně TETOVÁNÍ! Kterej chytrák to vymyslel?!
Trend v něčem co je na celý život!  Větší kravina než ty vyvrácené argumenty!
Nevím jak vám, ale mě ty trendy vždy po chvíli tak serou! Chudák ten co s tím začal! Vždyť ho to musí už tak štvát!  Třeba ty ležaté osmičky přerušené bůh ví čím a stylizované do bůh ví čeho!
Jako ono společné tetování s přítelem, přítelkyní je taky na nic. Rozjedou se a co pak s jeho jménem nebo čímkoliv co vám tu obr lásku připomíná. No a smazat to nejde. Společné tetování je fajn, s vaší rodinou, ale kdo něco takového chce? Jsou věci co by pod trendy spadat neměli. Chudák ten co trendy žije s nemoderním tetováním, co?
No to je asi vše, dejte vědět jestli se mnou souhlasíte či ne a proč. Dík

Komentáře

Oblíbené příspěvky