Možná je to umění

Věřte nebo ne poslední dobou se musím furt chlubit na netuším jak malují. Však se můžete podívat na můj instagram art_rock_Music.
Tohle jsem kreslila před vánoci asi tak dvě hodiny, ale těžko říct. Po předchozí zkušenosti s kreslení Slashe jsem se s vlasy schválně nezažila. Inspirovala jsem se jeho vlastní kresbou Aerosmith. Když se na to dívám teď říkám si, že jsem se neměla mazat ani s vlasy Mylese Kennedyho,nu co už!

Tak a tady je i Myles sám. No nevím proč si to vždy nějak stížím! Po dlouhé době kreslím celkem jednoduchý portrét a já ho složitě šrafuji!

Axl byl a stále je jediný barevný portrét pokud nepočítám to co jsem mazala jako malá! Myslím, že dobrý!

O tomhle "porodu" jsem už mluvila. Přísahám málem jsem to vzdala! Vlasy byly skoro moje smrt!

O Ďáblice Nikkiho Sixxe jsem už mluvila v minulém článku. Jen jsem trochu pokročilá.

A tady mojí milování Sweet leopard z Ostravy. Moje nejmilovanější mladá kapela z česka! Hrají ve stylu 80' let a je to ta něj glam rocková kapela u nás!

Komentáře

Oblíbené příspěvky