Z života umělce #1 aneb když bolest tak pořádná

Napadl mě nový formát článků, už zase. Bude to čistě o mém živoťe. Budu teť už oprávněně říkat, že je to metalovo-lifestylový blog. Co mě k tomu dovedlo? Napadlo mě to když si moje spolužačka založila Blog o malování tuží. Popravdě, říkala aby o tom psala ona, ale furt přece může, patent na to nemám!
Pro ty kdo neví studijní uměleckou školu která mě nebaví. To co jsem asi ještě neříkala je to, že  mě v poslední době trápí zánět šlach. V září to byla pravá ruka, dnes se mi zase po delší době vrátil zánět rozšířil se ovšem i na levou ruku takže jsem úplně vyřízená. Nejenže nemůžu psát, kreslit a vykonávat svou šperkařskou praxi, ale nemůžu ani otevřít dveře a udělat cokoliv jiného jakoukoli rukou. Jak se to stalo? To máte tak když se snažíte vydělávat a děláte zakázku ještě z letních prázdnin! Díky třech náramků které jsem dělala, vznikly oba moje problémy s horními končetinami. Před tím jsem aspoň mohla něco dělat levou rukou, teď jsem s prominutím úplně v p*****! Nemám tušení co budu dělat jelikož ve škole po mě pořád tě nějaký psaní, kreslení nebo tu praxi. Dneska jsem například zhruba tři hodiny seděla a neměla co dělat. Zítra mě nejspíš čeká něco podobného jelikož máme výtvarku, matiku a češtinu a samé to psaní.Dívíte se
jakto, že píšu tento článek když psát nemůžu ani do počítače? Google mi totiž umožňuje zadávat  hlasově takže kdyby se tu naskytly nějaké chyby kterých jsem se samo ne mě nevšimla tak se omlouvám!

Komentáře

Oblíbené příspěvky