To nejlepší už bylo...

Já se svou zaseklostí v minulém století a tisíciletí celkově mám tento  názor . Přinejmenším z dobrejch kapel nic nového a senzačního prostě nevypadne! Miluji ten zvuk osmdesátek který je jedinečný! Miluji třeba tet takovou  Glam rockovou kapelu z Ostravy jenž je sice mladá, ale zní přesně jako minulost co miluji! Jmenuje se Sweet leopard a jsou fakt bomboví! Fakt stojí za poslech!
Každopádně to nejlepší už bylo. Aspon za mě.
Představím vám tedy ty nejlepší písně, tedy za mě!


Guns N' roses Sweet child o mine. Písrn z debutového alba Aperitiv for destrukt z roku tuším 1986. Axl ji napsal o své tehdejší přítelkyni Erin. 


U Guns n roses ještě zůstanu, ale jen chvíli. November rain, jedna z nejlepších love songů v historii. Nejlepší od  Gánů. Zkrátka těch nej má hodně!


Tak a tady máme tu nejlepší zamilovanou baladu podle mě! Nazaret Love hurts!


John Lenon Imagine netřeba představovat

Schválně mi napište vaše nejlepší písně historie. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky