Jak být True metalista

Taky jste někdy na Facebooku na obrázky typu start pack 15-leté metalistky atd.? Mě tyto kraviny občas docela uráží, uráží Dymytry a Arakain. Tady, ale nechci nikoho urážet. Berte to s rezervou. Je to taková sranda! Asi jako pohádka O princezně, drakovi a metalistovi či jak se ten super vtip jmenuje. Nevím už kde jsem ji už četla takže odkaz nemám. Kdybyste někdo věděl kde to je napište to do komentářů, ráda bych si jej znova přečetla! Tak jdeme na to!
Pomlouvat kapely a zpěváky které neposlouchám. Jsem přece Čech a rejpání mám v národním genetickým kodu (přijde mi, že my pomlouváme a rejpeme do všeho co se nám dostane pod ruky)! Když je něco "Typicky český,, je to Agro vidlácký rock pro neznalce metalu či mladý holky a kluky. To, že je někdo poslouchá mě nezajímají mají mít vkus a poslouchat to co já! To já tady mám jediný vkus!
Dymytry jsou agráči a opičí se po jiných kapelách!  (o tom jsem se zminovala minule ale trochu to rozvedu) Kapela Dymytry se k tomu i veřejně přiznala jménem Argonaut (Argonaut = postavy z řecké mytologie, hrdinové, putující za zlatým rounem)! Vykrádají Slipknot, Lordy, Goust a nevím jaké ještě! A když už ty masky mají jsou děsně slabí! Je to děs jak to někdo může poslouchat!
Jsem metalový bůh s vkusem! Co poslouchám já je jediný true metal a jiný názor si strčte do prdele! Já poslouchám ty správný kapely a jiný dobrý nejsou! Ty jsi metalista? Co posloucháš? Tohle? To je sračka ne metal!

A jak to máte vy? Doufám, že se v tom nevidíte! :-) Můžete být prosím tolerantní k jiným lidem s odlyšným vkusem? Nemusíte snad urážet to co neposloucháte! Jde tu o onu příjemnou atmosféru na metalové scéně, máme přeci rádi stejný styl tak buďme tolerantní k jiným podruhům a stylům METALU!

Komentáře

Oblíbené příspěvky