Příběh nejslavnějšího turné

Nebojte nestane se ze mě knižní blogerka, ale mám za nutkání napsat recenzi na knížku Guns N' Roses Příběh nejslavnějšího turné od Jana Kadeřábka.
Kniha je souhrn informací z webů a časopisů na jednom místě. Kížka má 372 stran čtení které jsem hltala jedním dechem. Měla jsem problém od ní odejít někdy i k základním lidským potřebám tipu jídlo a pití. Pan Kadeřábek psal tak poutavě, že odejít byl fakticky oříšek. Kniha obsahuje zápisy, recenze a rozhovory členů kapely během Use Your ilusion word tou, ale i po něm. Kniha popisuje odchod Stevena Adlera a Izzyho Stradlina a příchod nových členů kapely Dizzyho Reeda, Gilbyho Clarka a Matta Soruma. 
Dozvěděla jsem se průběh turné kterého jsem se nemohla zúčastnit. Obsahuje setlisty, Axlovi projevy a podobně. Taky i to co měl na sobě! Jak kocert probíhal a co dělaly fanoušci. Já osobně nechápu proč po nich házeli flašky! V jednu chvíli tam bylo, že tam někdo hodil kondom. Axl prohlásil jen "našel jsem kondom,, a mě to doslova rozsekalo smíchy. Vzpomněla jsem si na příhodu s Arakainy a kondomy v létě...  
Hledáčku spisovatele neuniklo ani partnerský život Axla. Ačkoliv je kniha o Use your ilusion word tour zmínka o zásadních vztazích zpěváka, Erin Everlová. Žena o které je Sweet child o mine. U Adlera se po hádce s Axlem předávkovala a skolabovala. Upadla do komatu a když se probrala a uzdravila požádal ji o ruku a vzal si ji. Manželství trvalo měsíc. Další Stefani Seymurová Axla rozvodem zcela zničila. Jejih vstah inspiroval povídku a ta klip November rain. Obě ženy se proti svému ex spikly a připravily ho o spoustu peněz v mimosoudním vyrovnáním.
Knížka je dokonalá! Měla jsem ze čtení pocit, že je fakt při tom vidím, dostala jsem se prostřednictví knihy do děje nejvědšího tour Guns. Knížku určitě doporučuji! Blíží se vánoce a je to podle mě výborný dárek jak pro fanouška Guns n roses, ale i jen fanouška rockové muziky.

Komentáře

Oblíbené příspěvky