Satanica: Absolut Deafers

Po delší době článek o kapele. Tentokrát jsem si dejme tomu popovídala s Jokrem (Janem Jaškem) z Absolut Deafers. Tato Ostravská metalová kapela nepatří úplně mezi ty neznámé kapely, ale k těm dobrým. Momentálně o nich můžeme slyšet na dalším společném turné Arakain a Dymytry na který v průběhu rozhovoru řeč přijde také. 

Jak jste se dostali k hudbě?
To je otázka na každého zvlášť. Já osobně jsem se dostal k muzice přes kamaráda Martina, který uměl pár akordů, které mi předal. Pak jsem muziku prostě nemohl dostat z ruky.
Vzpomínáte si na svůj první koncert?
Úplně živě. Bylo to na Ostravici (kde jsme jako kapela začínali) a byli tam kamarádi a naše rodiny a playlist jsme hrály pro velký úspěch dvakrát😊
Jaký je váš dosavadní úspěch?
Za náš největší úspěch považuji spojení s kapelou Arakain, které funguje jak lidsky tak hudebně.
Momentálně jedete s Arakainy a Dymytry opět tour, jak jste se k tomu dostali?
To je otázka spíše na managera, ale myslím si, že jsme si po první spolupráci padli do noty a proto to spojení funguje jak pro nás tak i pro fanoušky.
Jak si to užíváte?
Velmi. Užíváme si každý koncert na plno. Muzikou žijem!
Poslední otázka. Chystáte teď něco v dohledné době?
Jako každá kapela samozřejmě makáme na novém materiálu. Co se týče koncertů, fanoušci si nás budou moci najít i na jaro, víc však zatím prozradit nemůžu😊

Děkuji zpěvákovi na rozhovor a přeji kapele mnoho dalších úspěchů jak na tur s kolosem Arakain Dymytry tak v dalších projektech. Pro bližší informace web.



Komentáře

Oblíbené příspěvky