Vadí vám chaos v mé hlavě?- Steven Tyler

Zase další knížka. Tentokrát bombastická kniha o tom jak prožil dětství, požitek z drog, život v kapele, vztahy a léčení závislost Steven Tyler- frontman Aerosmith. Píše se tam o tom jak a proč vznikla nádherné a známé písně z jeho pera. Po přečtení zjistíte spoustu věcí které by mě ani nenapadly. Dost mě překvapuje, že toho chlapa mám furt ještě ráda. Chronologie není Stevenova světlá stránka tak se při čtení nedivte přeskoku z osmdesátek do roku 2008! Když nevíte co si o nějakém rockerovi přečíst tohle je velmi dobrá volba. To co z něho občas lezlo je dost k popukání.

Kniha popisuje věci které jsem chtěla zažít i ty o kterých bych radši asi nevěděla. Ono počíst si o tom, co se nějakou ženskou a mikrofonem prováděl Jimi Hendrix ve studiu, kde Steven tuším poprvé nahrával a tuším že do stejného mikrofonu! No, ale musím se při té představě fakt zasmát!

Věnuje se i dost založení Aerosmith a nahrávání desek. Dost mě udivovalo, že odmítaly hrát v klubech! Hrály na školních půdách. Mě to přijde dost neobvyklé.

Další čemu se kniha věnuje je závislost na drogách a léčení což už jsem zmiňovala. Popisoval tam třeba jak si do pokoje šoupl vyřazený padák a dal ho na strop! Fakt divný! Po pročítání jak se závislost léčí  bych do toho asi nechtěla spadnout.

Úspěchy a karamboly taky docela dobře zaplňují knihu. Proč Joy Perry odešel z kapely? Kvůli vychrstnutého mléka na jeho manželku.

Kdo chce proniknout do složitého světa rokenrolu tak by mu ta knížka neměla ve sbírce chybět!

Komentáře

Oblíbené příspěvky