Nejlepší# písně od 60' let po současnost part 1

Zas mě nic nenapadá tak jdeme zase dělat seznamy! Je to můj osobní názor, takže jestli máte jiný názor napište mi do komentáře tu vaši volbu.
Doufám, že všichni chápete, že popovky tu nemaj místo!

ČESKÉ PECKY

Kdybyste čekaly nějakou chronologii máte asi smůlu.
Za normálních okolností Křížka moc nemusím, ale v téhle písni je boží!

Nový klip na starou písen Brichtovské éry Arakainu s Honzíkem u mikrofonu.
 
Symfonický orchestr je vždycky boží! 

Nádherná, další, klasika.

ZAHRANIČNÍ SONGY


Tenhle song vznikal už někdy kolem roku 1966 nebo tok nějak jelikož se mi nechce hledat to v Tylerově autobiografie. Tuším, že byl při tom i zhulený. 

Led Zeppelin...


No co dodat. Jimi Hendrix


No coment...

Tohle je moje srdcovka.

Jedna z mála novách písní co se dá poslouchat. No, ale se Slashem to je o fous lepší

Pro tentokrát končím. Druhou část věnuji už novým a novějším písních. Co jsou vaše nejoblíbenější písně?

Komentáře

Oblíbené příspěvky