Recenze Homodlak

Pokračování recenzování hudebních nosičů. Dneska jsem rozebrat Dymytry a jejich Homodlaka. Toto cdéško patří mezi nejlepšími počin skupiny. Lepší je leda tak Nesere!  aspoň pro mě. První pecka je Plameňáků, píseň o hasiších. Protheus,  autor všech textů písní, se opět vytáhl dobrým textem jako i na zbytku desky. Další Baskerville byla oklipována a velmi povedeně.  Čas nezastavíš patří k mým velimi oblíbeným. Je o tom, že bychom neměly strácet čas takže se toho držím. Ztracená generace, píseň s bohužel velmi pravdivým textem. Dnešní (hlavně bohužel moje) generace se řítí skutečně neřízenou střelou někam do prdele! Písnička má také klip, jenže v upravené verzi s Honzou Toužimským při společném turné. Zlatí hoši, píseň kde se vyskytuje dupstem a mě se v kapse otevíra kudla! Text pěkný, jako vždy jen ten počítač se mohli odpustit. Titulní skladpa se oběvila až tady jako šestá. Jak Protheus na tohle přišel by mě velice zajímalo! Ale pecka je to dobra s fain refrémem tak není co řešit! Nora písnička , nic proti, kterou bych rači ani neznala protože má zase pravdu.
...jsme národ kurev, zlodějů a celebrit a co je nejhorší my se tím chlubíme jak jsme jeden druhého dovedly ošmelit...
Země zaslíbena další pokračování života v naší český noře. Mimochodem moc povedený. Další, má nejmilejší pecka, Občas pocit mám uspokojuje mou duši. Pomalý rozjest a rychlejší refrén to je moje. Pak je na řadě intro k Přichází noc! kde se mluví o začátku kapely a divných -mutech. Pak už se zpívá o tom jak nefunguje kij a někdo zabil dvě ženy z niž jeden byl chlap. Super pecka při které mám pocit, že se něco šlehl a takové písně se mi líbí. Zase mi lhaly je pěkná klipová záležitost která velmi dobře pracuje s lidmi na koncertě. Silný refrén (jak hovado, nemohla jsem si to odpustit při vzpomínce na Holba rock na grilu kde jsem je slyšela poprvý) a pěkný svižný riffy. Arabia II je píseň o tom co nás snad nečeká nebo-li o invazi islámistů k nám. Podotýkám je to rok 2014! No a vlastně podobná byla tuším na demu 2004, ne? Poslední Eurokozmut se mi moc nelíbí. Jako jediná vlastně vůbec. Co mě udivilo je, že ji hrají na Country rádiu!

Komentáře

Oblíbené příspěvky