To není fér aneb to se nestihlo

Arakain a Dymytry vyjely na další štaci společného turné. Tedy to znamená, že jsme je už po čtvrté vidět na jednom pódiu. Pro mě to ovšem znamená, že jsem už po DRUHÉ PROŠVIHLA V OSTRAVĚ!!!
No řekněte nenasralo by vás to? Argument rodičů byl "Už si je viděla v Opavě a kultury už bylo letos dost!"  Je pravda letos to bylo o tři akce víc než obvyklý počet nula :-D Takže jsem sobotu trávila doma nasraná a taky jsem byla v kostele. No je to trochu srand, aspoň pět let nepáchla a tak si trochu říkám zda by tu kapličku neměly znova vysvětit už jen pro mou přezdívku Satanica.

Takže jsem kvůli rodičů prošvihla unikátní spojení dvou spřízněných kapel + host z Ostravy jenž provází kapely již minimálně po druhé a s Arakainy jel na poslední tour s Lucií Bílou jménem Absolut Deafers .

Pro nezasvěcence vysvětlím o čem to tour vlastně je. Obě kapely spojuje totiž víc něž- li láska k metalu a hudbě, ale i příbuzenské vtahy. V obou kapelách figuruje jméno Jiří Urban , shodou okolností v obou kapelách je otec i syn jediný zbylý původní člen. Dříve jezdily Dymytry s Arakainy na tour jako předkapela ale v roce 2014 se do toho vrhly jako dvě rovnocenné kapely. Po odehrání svého hodinového setu a bubenického betlu se všech deset hudebníků předvede na jednom pódium s nejen speciálními písněmi pro tyto koncerty, ale i s klasickými písněmi v provedení obou kapel. No a zapomněla jsem zmínit, že si sem tam s jednou kapelu střihne pecku kytarista či zpěvák kapely druhé.






mě tedy nezbývá než čekat, že kluky uspěšnost přinutí už potřetí udělat víc koncertů po téhle zemi. Ono to totiž v roce 2014 měla být ojedinělá jarní tour...

Komentáře

Oblíbené příspěvky