Satanica : Alia tempora

Další článek je o další mladé kapele na české scéně. O tom vlastně celý tento formát je, že!
Dnes vám představím kapelu Alia tempora. Je to mladá kapela působující jak tady v česku tak v zahraničí.
Působí na hudební scéně od roku 2012. V roce 2014 vydala debutový singl z připravované desky jménem
  Leave you behind.
A abych to nějak obzvláštnila mám pro vás rozhovor s frontmankou kapely Markétou Morávkovou.

Co vás přimělo k hudbě a založení kapely s anglickými texty?
Přišlo to tak nějak samo, byli jsme kamarádi, měli jsme oblíbené kapely a hráli na různé nástroje a zpívaly jen tak pro radost a jednoho dne jsme se rozhodly zkusit to dohromady a skládat vlastní věci. Zexty jsem od začátku skládala já a anglicky mi to šlo paradoxně víc přirozeně. Nějaké pokusy o české texty byly, ale nedopadlo to moc podle mých představ . Ted máme 90% zahraničních  fanoušků , takže asi češtinu ani neplánujeme.
Jaký byl pro kapelu největší zlom v kariéře?
Asi když jsme vydali první CD Digital Cube, ale to je můj subjektivní pohled. Naučily jsme se kolem toho hodně nových věcích a spoustu věcích jsme si ujasnily do budoucna.
Jaký byl váš první koncert zahraniční a kde se uskutečnil?
Jé tahle otázka mě potěšila. Náš první zahraniční koncert byl totiž úžasný zážitek, hrály jsme v Německu v Bambergu na Female metal voices. Festivalu s headlinery Xandria a Serenity a shodou okolností i se spřátelenou německou kapelou Xiphea. Jelo s námi i pár fanoušků a byl to parádní výlet a právě za dva týdny tam chystáme znovu , na křest CD Xiphey, takže se strašně těšíme!
To se nedivím. Poslední můj dotaz je co v dohledné době krom koncertu v Německu plánujete?
V prosinci chystáme v Brně  na Melodce třetí ročník festivalu Famme Fatale- kapely s frontman zpěvačkami a to 3.12

Doufám, že vás kapela zaujala jako mě a zavítáte brzy na nějaký ten jejich koncert. no a nejlíp do toho Brna samozřejmě.  Kdyby vás zajímalo ještě něco víc o této super kapele podívejte se na jejich stránky. Ještě jednou děkuji za milou spolupráci a výjimečně i Facebooku přes který mě zpěvačka kontaktovala čehož si velmi vážím.







Komentáře

Oblíbené příspěvky