Hellishly good 10 srpen 2016

Spousta blogerek a youtuberek má takový formát článků či videí a já se k nim přidám. Můj formát se v překladu jmenuje Pekelně dobrých deset. Když jsem Satanica tak to s tím peklem aspoň trochu souviset musí. Vždyť ďábel jako já ani nikam jinam patřit nemůže! Navíc jsou to věci na které vážně nedám dopustit a jsou pro mě po čertech dobré a důležité. No tak asi začneme né?
Rozdělíme si to nejprv na kategorie a věřte věcí tu bude hodně!

  1. Hudba! Momentálně nejoblíbenější písní je song Vědomí od UkradenÝovoce. Číslo dvě je jejich další klip tohoto roku Poletíme. Pak je tu můj další nedávný objev Nightwish While your lips are still red
  2. Kniha Momentálně čtu triologii od Robin Hoob Živé lodě- Magická lod´
  3. Aktivita! No hádejte? Kreslení!
  4. Pití! Čaj a je jedno jaký pokud není černý
  5. CD To nevím jestli se oběví vždy, ale dnes ano. Je to Arakainí Arakadabra ze začátku května.
  6. Jídlo Letní ovoce když už musím trčet na vesnici je z toho nějaký užitek ne?
  7. Citát Lepší shořet než vyhasnout Kurt Cobain
  8. Oblečení/boty Steel boots
  9. Místo Bude to znít divně, ale škola
  10. Bloggerka Tichý odpor
Jak se vám tento typ článků líbí?



Komentáře

Oblíbené příspěvky