víte co je nejhorší?

Nejhorší je pro mě to když někam kvůli své stydlivosti nebo finanční stránce nemohu jít! Nebo když nemám v tu dobu čas, nebo když ho ztrácím v měsíčním pobytu v lázních. Nevím jestli jsem vám říkala, že mám revmatismus a musí mi mamka ještě k tomu píchat injekce. No a proto se musím každoročně nechat (ne)dobrovolně zavřít na měsíc do lázeňského rezortu. Tři roky jsem s nenávistí a s hnusením jezdila do Teplic nad Bečvou, ale letos hnedka na začátku prázdnin se zahrabu do časem zapomenutých Velkých Losin.  Takže s největší pravděpodobností prošvihnu Arakainy, DYMYTRY a Škvory ve své blízkosti a to v Opavě na akci Čas rock holba na grilu!!!!! Strašně mě to štve jelikož jsem fanynka a mít je asi jedenáct kilometrů od domova a nemoci na ně je docela peklo! Znáte to někdo? No a navíc jsem si sama sobě slíbila, že se letos ještě jednou dostanu do blízkosti Jana Toužimskému a bez ostychu ho požádám o foto, autogram a předám mu obrázek!  

Komentáře

Oblíbené příspěvky