Už jsem zvládla...

Ano přátelé je to tak zvládla jsem už 15 let svého života a velice douvám že v těch příštích patnácti letech dokážu světu, že za něco stojím. Že se mi splní mé nejvědší sny a proslavím se. Když se nad svýmy životními sny zamyslím zjistím, že toho nechci zrovna málo a bude mě to stát spoustu dřiny a peněz. Mými nejvědšími sny je totiž mít své vlastní divadlo a v garáži Harley Davidson. To jsou sny možná i trochu splnitelné narozdíl od toho, že chci učinkovat v RockOpeře praha a to neumím zpívat ani nic co se tam jiného dělá. Chci se proslavit jako textařka a teď jsem na dobré cestě a možná i s tímto blogem někam dojdu už teď jsem u toho vydržela nejdýl ze všech! Tak budu ráda když mi pomůžete u toho zůstat.
Vaše SiSi

Komentáře

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Sylvo, moc se mi líbí,že se svojich snů drzis. Já si myslím, že dosáhneš mnoha úspěchů. Jsi úžasný člověk a nikdy hned nic nevzdas, a proto ti do budoucna držím palečky. ;) :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky