Malý hloupý duet

Je tady další text, tentokrát můj první duet který jsem kdy napsala. Pozor musím vás upozornit na to, že je pořádně vadnej.
MADAM, PANE
On:  Madam kdo jste
Ona:Pane co jste
On:  Madam vaše jméno
Ona:Pane jsem všechno

On:  Madam co tu chcete
Ona:Pane už se neptejte
On:  Madam nechcete odpovídat
Ona:Pane nechci si povídat

Ref
On:  Madam bolí vás snad hlava
Ona:Pane já jsem jen sama
On:  Madam nechcete něco
Ona:Pane já mám kdeco

       Pane co vlastně chcete
On:  Madam až mi odpovíte
Ona:Pane já tu nejsem
On:  Madam

Ref
       Madam bolí vás snad hlava
Ona:Pane já jsem jen sama
On:  Madam nechcete něco
Ona:Pane já mám kdeco

On:  Madam o čem sníte
Ona:Pane to se nedovíte
On:  Madam kde žijete
Ona:Pane tam kde nejste

        Pane proč mluvíte
On:  Madam proč mlčíte
Ona:Pane slova nejsou nic
On:  Madam co když chci víc

Ref
       Madam bolí vás snad hlava
Ona:Pane já jsem jen sama
On:  Madam nechcete něco
Ona:Pane já mám kdeco

On:  Madam proč jste sama
Ona:Pane běžte do neznáma
On:  Madam mám odejít
Ona:Pane a už se nevrátit

Komentáře

Oblíbené příspěvky