Nicola Zex: Sweet leopard

Rubrika jménem Satanica končí a přichází  Nicola Zex. Bylo by divné mít tam Satanicu když jsem Nicola, že? No a taky změna je v tom, že kapela neví, že o nich píšu. Ona se to dozví pak. Děsně se totiž stydím. Miluji je fakt hrozně moc, takže si nevěřím. Plánuji to už hrozně dlouho, ale jdu na to až teď.

Sweet leopard, 

kapela z Ostravy hrající Glam rock. A velice dobře.  Divím se však malému množství fanoušků, aspoň Teda u nás a podle mě. Zaslouží si stadiony! No tak snad brzo vylezou z klubu aspoň do kulturáku.
Mají za sebou dvě alba Love mě! Shock me! Thril mě! a aktuální Horny house. Ten je v Americe u labelu DDR mezi 20ti nejprodávanějšími alby měsíce. Tedy aspoň podle informací u Sweet festu, k tomu se dostanu později.
Tato mladá krev ve starém stylu který je nyní zase populární. I tak u nás moc kapel hrající Glam rock moc není. Vím, myslím o pěti a většina je tady z okolí.
Sweet leopard nedávno jeli s jednou z nich, pražskými Slezany roxx několik koncertů v Německu.

Kapela se sama označuje za nejlepší českou glam rockovou kapelu 

a já to musím jenom potvrdit! A přidat hlavičku nejlepší kapely v Česku vůbec aspoň mezi těmi mladými. Neslyšela jsem sice vše a zatím nemám jediný nosič, ale ostatní jsem ani nezvládla doposlouchat. Neoslovoli mě.

Čím mě oslovili Sweet leopard?

Nejdřív jsem někde narazila na jméno a pak na I was born for rock n roll a láska je na světě! Teď mi to šíleně připomíná Mötley crüe Girls, Girls, Girls,  náhoda? Miluji obě písničky a jestli se inspirovaly střílet je nebudu. Všichni umělci se inspirují, někteří na vykrádání udělali kariéru, takže proč to řešit! Ono to možná je i tím, že já vidím a slyším i to co tam není...

Tak teď k tomu Sweet festu!

Už čtvrtý ročník festivalu pořádaného v dubnu a listopadu v ostravském klubu Baráku. Ojedinělá to akce u nás. Pozvou si tam nějakou tu českou glam kapelu a nějakou ze zahraničí. Letos dorazí bývalý kytarista W. A. S. P. Chris Holmes se svou kapelou Mean man.Dobrý ne? Informace o akci se dovíte u Facebookové akce na profilu Sweet leopard.
Co mě u této kapely mrzí je to, že nemají webovky jen bandzone a fb. No ale to vlastně žádný problém není. 
Takže určitě aspoň jeden profil navštivte a staňte se fanouškem skvělé kapely! 

Komentáře

Oblíbené příspěvky