Rockový koncert pro důchodce

V lázdních Velké Losiny se každou neděli koná nějaký koncert. Teď tam byla skupina hrající Historický rock. Ano historický rock. Když jsem viděla plakát nevěděla jsem co si o tom mám myslet. Co si pod tím představit. Musela jsem se vydat na ně podívat. Pod altánkem byly už připraveny nástroje. Basová kytara, bicí, elektrická kytara, sbírka různých fléten i rohů z krav a jiných zvířat no a pak ještě tři loutny nebo co to vlastně bylo. Z repráků hrála mě velmi příjemná hudba: Arakain a také něco na způsob Arakainu ale místo Lucie Bílé zpívala Satanicu žena kterou neznám. Pak se přiřítily staří chlapi ve středověkých kostýmech a spustily. Z těch pěti písní co jsem v údivu vydržela byly tři latinsky. Před pódiem u repráků jsem stála jen já a pak pět metrů nic. Tam byly lavičky arozprostření diváci v počtu tak nanejvýš třiceti kusů. Nejvíce se zde vyskytovali důchodci. Dle vizáže jsme tam byly pouze dva rockeři já ve svých steel boots a pán v tričku Black sabat. Zpěvák s pro mě příšerným hlasem se na mě neustále čuměl. Bylo mi to dosti nepříjemné. Hudba jako taková byla skvostná, neposlouchatelné je dělali jejich texty a hlas zpěváka. Jaké jeTedy shrnutí? Z koncertu nejlepší se mi jevilo to co nebylo jeho přímou součástí a to hudba z přehrávače. Po pravdě jsem čekala covery známých kapel v upravené verzi s historickými nástroji. Takže Quanti Minoris z Brna mě zklamaly na plné čáře byť to z počátku vypadalo slibně. Doufám že už nebudu mít tu čest se s nimi znovu potkat. Bohužel.

Komentáře

Oblíbené příspěvky